reklama

Jedno verejné vyznanie

Keď nemôžeme byť spolu osobne, aspoň takýto malý virtuálny darček pre babku. Ďakujem. Mám ťa rád pre tvoju každodennú neobyčajnosť, ktorou vieš človeka potešiť. Každý sme iný, ale ty si iná svojim spôsobom. Je neuveriteľné, ako dokážeš kráčať s touto neúprosnou dobou, ktorá letí tak rýchlo. Dnešný „moderný" človek sa musí vedieť rýchlo prispôsobovať a rýchlo sa učiť a ty to všetko s prehľadom stíhaš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Milujem na tebe, akúsi bezprostrednú snahu, byť krásne mladou, veď sme predsa takí starí, ako sa cítime. A ty sa musíš cítiť teda veľmi mlado, aj keď niekedy treba dávať pozor na rozbité črepy. Je krásne, že keď mám akúkoľvek spontánnu otázku, ktorá mi v mojej veľkej hlave napadne, tak ty na ňu dokážeš hľadať odpoveď, až kým ju nenájdeš. Preplávaš rieku, more, oceán a potom mi napíšeš o polnoci sms správu s odpoveďou, akej farby mala Olivia de Havilland šaty na odovzdávaní oskarov v r. 1950(mimochodom boli biele). Milujem tvoj skrytý talent, o ktorom som do minulého roku netušil, až kým spod tvojich rúk nezačali vychádzať krásne umelecké diela. Možno si neveríš tak, ako by si mala a si príliš sebakritická, ale niekedy samochvála nezaškodí. Aj ja o sebe každému hovorím, aký som dokonalý a potom si to všetci aj naozaj začnú myslieť. Už sa teším, keď mi tvoje tulipány budú visieť na stene. Si človek, ktorý sa snaží každému pomôcť, v akejkoľvek situácií a hlavne mne, čo si veľmi vážim. Mnoho- krát je to finančná pomoc, ale nie raz aj morálna. Niekedy naozaj nemám náladu komunikovať a rozprávať, no keď započujem tvoj hlas v telefóne, alebo ťa uvidím, hneď je všetko akési lepšie. Samozrejme nemôžem zabudnúť na tvoju paradajkovú polievku, ktorú nikto nenavarí lepšiu. Chutí mi aj šošovicová a mäso s lečom, mňam, hneď by som si dal taký obed. Ja si dnes dám suché rožky: vtipkujem, budeme variť. Čo viac dodať, mohol by som napísať aj strany, ale potom by to stratilo, také to jednoduché a milé čaro blahoželania k narodeninám. Milujem celú svoju rodinu, no dnes máš narodeniny iba ty a tieto písmenka patria iba tebe, babka Alenka. Tak nech si ešte dlho taká, aká si a nech naše životy obšťastňuješ naďalej, či už štuchnutiami na facebooku, alebo hlasmi na blogu. Tvoj vnúčik. J Boštek.

Miško Blaško

Miško Blaško

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nespútaná energia emócií. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu